| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 11 月 2 日 星期二  |
| 2010-11-02 | 分類: 未分類 | 今日考中文 第1次見中文卷甘易.haha ;D
家政仲畫緊設計圖 好痛苦 :(
lunch wif 紫紫.kai怡(:
同melo.octopus.yoyo.小異妹搭枱.
返到去又系到趕功課. 林德儀.你幾時先肯認真做下功課 -v- ?
英文開始眼訓.. 唉.我而家開始驚我份卷吾合格 :(
RS完全吾掂 成堂訓哂甘濟 ;o
中文hea到好似變GL甘..
冇交回條同冇帶語文xx既都要比鄧愛菁罰抄.
12個成語各5次 仲要抄埋解釋同例句 想攞我命咩 -,-
考完中文你先黎罰我抄成語 又白痴又無謂 ;@ !
放學去圖書館 好難得咩 -,- ?
6;xx回到家.
哼! 我地割席絕交啦..曾諾迪-_-xd !
| | comments:2010-11-02 10:29 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 11 月 1 日 星期一  |
| 2010-11-01 | 分類: 未分類 | 踏入11月. 時間過得太快 我被它嚇了嚇.
今次IH份卷竟然做得哂 我諗我要開香檳慶1慶祝.
英文坐左去最後 hea足2堂.
望住miss yip果陣 吾記得停止我既口部運動. 之後笑左勁奈 -_-xd
仲悶到系到剪頭髮囉咩事.haha&wsp......
(閱讀全文)
| | comments:2010-11-01 09:07 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 91 | »
|