| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 23 日 星期六  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] | 分類: =) |
| | comments:2010-10-23 02:14 PM |
2010 年 10 月 22 日 星期五  |
| 2010-10-22 | 分類: 未分類 | 今朝紫紫要去游水,得返我自己返學 LOL 你知吾知你吾系到,我要淋雨..好彩行行下有人遮 xd 英文分班考phonics口試..好多野做 ;P 又玩i-Pod.又sms.又食野.又抄書. 忙到傻.haha IH quiz.我今次有溫書咖喇.. 收完卷都繼續訓..落堂陳慧怡叫我記住食藥同飲多d水.我即刻笑左 ;P lunch wif b jai.baby ban.衰婆.kai怡.......
(閱讀全文)
| | comments:2010-10-22 10:36 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 91 | »
|