| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 21 日 星期四  |
| 2010-10-21 | 分類: 未分類 | 咳到想死.-_-V !
朝早又遲左返上課室,今次竟然冇比人話.haha
IH問書,好明顯我系冇溫書..陳慧怡都望住我叫我溫下書 xd
我真系好憎畫畫,入VA室搞到好似入地獄甘.-_-v
lunch wif b jai.baby ban.衰婆.kai怡.紫紫.Doris.馬灝儀(:
英文分班,無聊到爆..不過好彩有得調位
無聊到baby ban坐我前面都要系到sd sms. 好彩系同台姐 ;P
maths quiz. 多謝朗朗 xd
試前溫習班. 成個鐘都系到sd sms.睇雜誌同吹水 (y)
放學過新翼..已經超多人企系學生會門口.
去到6點幾先知結果,因為點左2次票.-_-v
iSupport贏左 ;D
不過系大堂等果陣,比某d野激到炆哂 ;@ baby ban吾好喊啦 !
_那星! 你吾好吹大d ?! 吾想拎咪出聲囉,懶系型甘又扔又嘈. 搏打丫而家? _ _ _ ;@ !
7點回到家中. 食完飯1開facebook堅系無奈.-__-v
嘈落去只會傷感情. 你地明吾明 ?!
餘震是痛苦中 1絲興奮。
我們要說再見了 身份又不同了(:
我本來真的很想跟你說 我在想甚麼.
但看來 現在情況已不允許了。
| | comments:2010-10-21 10:14 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 10 月 20 日 星期三  |
| 2010-10-20 | 分類: It's mine(: | HAPPY BIRTHDAY to BIBIBI ;D 希望你既球技越黎越好 所有願望都成真 !
尋晚咳到2點先訓到丫,想點.-_-v ??
今朝PE去游水..氣管收縮吾游,baby ban吹到話支氣管炎 xd
有12條友吾游,全部都系我地班咖囉.haha
分開左2邊坐..無聊到玩估領袖,司徒都吾知囉..吾游水都好快樂(......
(閱讀全文)
| | comments:2010-10-20 09:28 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 91 | »
|