| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 11 月 16 日 星期二  |
| 祝我生日快樂 ;P | 分類: 未分類 | 尋晚11:59分已經開始收到sms. 有幾個白痴話要爭第1,但個個都爭吾到囉 xd
1到12點 msn.facebook.sms.電話都開始收到好多祝福(:
facebook有180個留言..禮物25份. 目標都達到了 ;D
b jai今朝真系去左大圍陪我返. 見到你我真系好驚喜 ;P
收到好多句生日快樂,可惜冇數到 ~_~
放學去hall 睇mcJin. 佢真系好型.wahoooo !
上年可嵐黎,今年有mcJin. 學校真系有我心咖姐 xd
夜晚1家出左沙田食日本野.
之後去A-1拎蛋糕. 屋企人仍然叫我做bb ;P
返到屋企拆禮物..生日卡好催淚;禮物有驚喜-_-xd
生日的我很快樂 ;D
thanks u all so much :-*
11.16 我不捨得你 :(

| | comments:2010-11-16 11:43 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 11 月 15 日 星期一  |
| 2010-11-15 | 分類: 未分類 | Wing. happy birthday ;D !
祝你越大越靚女 !
尋日睇你qooza,知你記得我生日..我也很驚喜 ;> 今朝起身望望手機 原來今日已經系15號 ;o
搭車果陣又再1次比紫紫條假蛇嚇親 -v-
英文默書果陣有幾條低b仔系走廊大嗌加油 大家都好無奈 ......
(閱讀全文)
| | comments:2010-11-15 09:51 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 91 | »
|