takyee.
smile.

 
teresa1116
暱稱: 、♥ah儀;$
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-09-09
2011-09-01
2011-05-04
2011-04-24
2011-04-15
日誌統計
文章總數: 181
留言總數: 1648
今日人氣: 68
累積人氣: 12532
2010 年 11 月 20 日  星期六   晴天


2010-11-20 分類: 未分類

8點起身..過馬鞍山陪迪迪.小明食早餐

佢地食m記,我冇食..仲要出門口之前食藥.蠢左 -v-

迪迪要補測中文,陪完佢返學校就同小明過富安搵b jai.

yiu.我等你等到差d暈丫 v3v

去搵埋衰婆.baby ban.kay 1齊食早餐.

成班人1見到我第1句都系『你個樣好令人擔心』丫.haha xd

之後同b jai.kay.小明返學校補測maths.

見到份卷即刻忍吾住爆左句粗..1樣甘濟既 -_-v

放左就坐系禮堂出面等衰婆.

同佢去新港城兜左兜就即刻返屋企.

遲左勁多食藥,咳死左 x_x

出沙田去roxy換返件褸就返返屋企,訓左陣 ;P


開心簡單來做我 不必想太多 ;D

comments:2010-11-20 10:35 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 11 月 19 日  星期五   晴天


2010-11-19 分類: 未分類

原來 我已經系第3日冇返學喇 .__.

 

公公叫我今日都吾好返 休息多1日.hehe

系喇系喇! 我星期1會返咖喇..真的 ;D

起身食完藥就去訓返..訓到11點.

baby ban今日都冇返..有人陪我msn.yeah (y)

2點又去訓..訓到7點先起身.

食完粥就出去睇多次醫生..今次真系病得好辛苦 :(

返到黎睇台慶. 好好笑 xd

 

我發覺自己呢3日既生活同豬冇咩分別.omg -_-......

(閱讀全文)

comments:2010-11-19 10:54 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]