takyee.
smile.

 
teresa1116
暱稱: 、♥ah儀;$
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-09-09
2011-09-01
2011-05-04
2011-04-24
2011-04-15
日誌統計
文章總數: 181
留言總數: 1648
今日人氣: 46
累積人氣: 12434
2010 年 10 月 26 日  星期二   晴天


2010-10-26 分類: 未分類

今天請了半天假 這2天都睡得很滿足 *v*

 

9點先起身  pancake+熱朱古力做早餐 (y)

12點幾出門口返學校 時間剛剛好.

個個見到我企系禮堂門口果陣都好驚訝 好似見鬼甘 -_-

之後就慢慢圍住我 系甘問我有冇事 有冇準時食藥 很窩心.haha :P

lunch wif b jai.衰婆.baby ban.馬灝儀(:

haha.佢地輪流幫我揹書包 真好 xd

返到學校之後 忙於玩玩玩 ;P

個個見到我都叫我take care 不過個重點都系系 吾好食雪糕雪條同戒口 xd

thanks all of u so much ah :-*

試前溫習班果陣去左圖書館補測RS.

撞到danny仔 佢問我駛吾駛比本聖經我

我叫佢去搵本f.2既聖經書比我仲好 點知佢真系去左借 xd

放學同紫紫出沙田 買左本書(:

我今日先知道原來呢排好多人都討論緊我 -_-

 

有些字詞 從你口中說出 更是難聽。

comments:2010-10-26 09:04 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 10 月 25 日  星期一   晴天


2010-10-25 分類: 未分類

何事落到這收場 衰系支雪條手上 -__-

唉.越咳越勁 v3v

 

早會果陣1拎轉頭就見到1E有人嘔 ;S

早讀忍咳忍得勁辛苦 臨去上音樂已經特登飲返格咳藥水

但都吾多work 成堂都淨系咳咳咳 .

返課室擺低野 1出門口就有人問我系吾系早退

我啞左甘濟 點解可以甘快傳到去隔離班 -_-

之後去校務處打電話比婆婆話要早退.   thanks b jai既陪伴 :-*

返得果1堂都吾知返黎系為乜.-_-v

去茶樓搵公公同婆婆 咳到佢地皺哂眉頭......

(閱讀全文)

comments:2010-10-25 09:25 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]