| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 10 月 26 日 星期二  |
| 2010-10-26 | 分類: 未分類 | 今天請了半天假 這2天都睡得很滿足 *v*
9點先起身 pancake+熱朱古力做早餐 (y)
12點幾出門口返學校 時間剛剛好.
個個見到我企系禮堂門口果陣都好驚訝 好似見鬼甘 -_-
之後就慢慢圍住我 系甘問我有冇事 有冇準時食藥 很窩心.haha :P
lunch wif b jai.衰婆.baby ban.馬灝儀(:
haha.佢地輪流幫我揹書包 真好 xd
返到學校之後 忙於玩玩玩 ;P
個個見到我都叫我take care 不過個重點都系系 吾好食雪糕雪條同戒口 xd
thanks all of u so much ah :-*
試前溫習班果陣去左圖書館補測RS.
撞到danny仔 佢問我駛吾駛比本聖經我
我叫佢去搵本f.2既聖經書比我仲好 點知佢真系去左借 xd
放學同紫紫出沙田 買左本書(:
我今日先知道原來呢排好多人都討論緊我 -_-
有些字詞 從你口中說出 更是難聽。
| | comments:2010-10-26 09:04 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 10 月 25 日 星期一  |
| 2010-10-25 | 分類: 未分類 | 何事落到這收場 衰系支雪條手上 -__- 唉.越咳越勁 v3v 早會果陣1拎轉頭就見到1E有人嘔 ;S 早讀忍咳忍得勁辛苦 臨去上音樂已經特登飲返格咳藥水 但都吾多work 成堂都淨系咳咳咳 . 返課室擺低野 1出門口就有人問我系吾系早退 我啞左甘濟 點解可以甘快傳到去隔離班 -_- 之後去校務處打電話比婆婆話要早退. thanks b jai既陪伴 :-* 返得果1堂都吾知返黎系為乜.-_-v 去茶樓搵公公同婆婆 咳到佢地皺哂眉頭......
(閱讀全文)
| | comments:2010-10-25 09:25 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 91 | »
|