| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 11 月 18 日 星期四  |
| 2010-11-18 | 分類: 未分類 | 今日又冇返學喇我.hahaha
朝早出門口之前覺得吾多掂..原來發燒 :(
我甘大個女,好似都系第1次燒到39度.
果陣望住個探熱機真系呆左..仲要白痴到探多幾次 -_-xd
喉嚨痛到我吾想食野 ; 食野果陣又咳到我想嘔返哂d野出黎 :(
好辛苦.好辛苦.好辛苦 /3\
公公叫我聽日都吾好返.ha
唉.我諗我上學期張成績表實好花..omg !
沒信心可討好你 亦沒信心令愛情給我運氣.
寧願拒絕你 寧願獨個去面對自卑?
| | comments:2010-11-18 10:37 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 11 月 17 日 星期三  |
| 2010-11-17 | 分類: 未分類 | 今日冇返學 訓到12點逼住要起身去睇醫生. 1起身 成身d肌肉都痛到我想大嗌 -v- 今次冇出土瓜灣睇,過左駿景園睇. 登記寫年齡果欄果陣,我停左1陣系到諗我而家幾歲.haha -v- 個醫生好搞笑,當我好似細路仔甘 xd 5點出沙田搵紫紫. 1有錢就身痕 好想買野 ;P 6點幾走人. 行去搭車果陣撞到丫楚,佢話佢尋日系學校附近見到我果陣o左 xd 夜晚食粥..我真系好中意食粥.haha 唉.抄書抄左粒幾鐘都仲......
(閱讀全文)
| | comments:2010-11-17 10:42 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 91 | »
|