takyee.
smile.

 
teresa1116
暱稱: 、♥ah儀;$
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-09-09
2011-09-01
2011-05-04
2011-04-24
2011-04-15
日誌統計
文章總數: 181
留言總數: 1648
今日人氣: 10
累積人氣: 12398
2010 年 11 月 18 日  星期四   晴天


2010-11-18 分類: 未分類

今日又冇返學喇我.hahaha

朝早出門口之前覺得吾多掂..原來發燒 :(

我甘大個女,好似都系第1次燒到39度.

果陣望住個探熱機真系呆左..仲要白痴到探多幾次 -_-xd

喉嚨痛到我吾想食野 ; 食野果陣又咳到我想嘔返哂d野出黎 :(

好辛苦.好辛苦.好辛苦 /3\

公公叫我聽日都吾好返.ha

唉.我諗我上學期張成績表實好花..omg !

 

沒信心可討好你 亦沒信心令愛情給我運氣.

寧願拒絕你 寧願獨個去面對自卑?

comments:2010-11-18 10:37 PM  [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 11 月 17 日  星期三   晴天


2010-11-17 分類: 未分類

今日冇返學 訓到12點逼住要起身去睇醫生.

1起身 成身d肌肉都痛到我想大嗌 -v-

今次冇出土瓜灣睇,過左駿景園睇.

登記寫年齡果欄果陣,我停左1陣系到諗我而家幾歲.haha -v-

個醫生好搞笑,當我好似細路仔甘 xd

5點出沙田搵紫紫. 1有錢就身痕 好想買野 ;P

6點幾走人. 行去搭車果陣撞到丫楚,佢話佢尋日系學校附近見到我果陣o左 xd

夜晚食粥..我真系好中意食粥.haha

唉.抄書抄左粒幾鐘都仲......

(閱讀全文)

comments:2010-11-17 10:42 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]