| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 27 日 星期一  |
| 2010-09-27 | 分類: It's mine(: | 個個都不斷甘提我食藥,還有那些慰問..我真的很窩心.thanks :-*
尋晚訓得超級吾好,但今日竟然吾眼訓 @@
落到火車站先醒起吾記得拎藥.-v-
首先.我今日好乖女記得食藥.haha xd
我maths又識多左dd喇..好開心好開心 ;D
葉碧如1講Matilda我就勁眼訓,甘岩又勁想嘔ro..
所以就系甘訓系甘訓,要慶幸既系佢終於up哂,轉睇戲.haha-v-
lunch同紫紫買飯盒返去食..同bi.石凱恩.大鼻同枱(:
yiu! 我吾想英詩丫,好煩 !!!
IS上5樓實驗室..我玩火柴玩到上癮丫點算 xd
放學執書包果陣發現原來我玩火柴玩到整到條裙.笑左 xd
之後返屋企補習,我真系勁準時 ;D
ah..仲有好開心你地岩岩甘關心我..我真系痛到癲 LOL
事實只放在我們面前 旁人沒可能會比我們更清楚.
我不清楚那時的你是怎想 我只知道我不在的那40天改變了我倆.
我喜歡現在這樣的狀態 能使我鬆1口氣 感覺良好(:
| | comments:2010-09-27 09:20 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 9 月 24 日 星期五  |
| 2010-09-24 | 分類: It's mine(: | 今日冇返學,變左連放4日.hahaha ;D
訓到11點幾比人叫起身食野,食左幾啖之後出土瓜灣睇醫生.
尋日勁吾掂就冇醫生睇,今日好返d先黎有藥食.-_-v 返到屋企繼續食通心粉,之後食藥..其實我吾系好識吞藥丸 ;P
3點幾出去搵kai怡佢地,我遲左差吾多15分鐘.haha xd
7條人1把遮想點丫?! 多謝kai怡你主要遮我 :-*
系新港城行到6點到就散band......
(閱讀全文)
| | comments:2010-09-24 07:46 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 91 | »
|