| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 9 日 星期四  |
| 2010-09-09 | 分類: It's mine(: | 尋日攰得濟,懶得打 x)
系攰到1攤落床就成個人都軟哂甘..系衰在系甘行雷閃電.-_-v
話說今日上半日都過得吾錯,但1去到中文堂就中招.-v-
吾知邊間公司打黎打得甘合時囉.
之後比鄧愛菁收我電話,放學仲叫我落訓導ro.
打孖黎囉咩事.-V-??
即系呢.把聲大過我吾系威哂
學校其實好多人都吾gur你,我堅系驚你遲早有1日出吾到門口囉 ;D
仲無啦啦問我點解同d高form甘熟ro,有問題咖咩 ?_?
對我有偏見就有偏見啦,又吾呢ro..仲有吾好拎你以前d野同我吹.
你以前過得點同我無關咖! 仲有呢..其實我系對住你先會甘咖咋!
吾好以為鬧到我喊就勁哂.
亦都吾好以為你好了解我 ;@
吾好扮哂心理專家甘估我諗咩,估我想點.
因為我系吾會比你估到 ^__^;
怎會當這刻我需要你 你卻沒在我身邊.
我的理智好像完完全全失去冷靜這2字.
其實最近的我的確很需要你。
| | comments:2010-09-09 09:27 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 9 月 7 日 星期二  |
| 2010-09-07 | 分類: It's mine(: | 好攰丫呢排都..再甘落去我真系會頂吾到 :(
早會熱到痴線..粱志勤你仲要同我系到講成10分鐘野囉咩事 .v.
CL又系黎家駒教,佢同我地講上5樓,但佢自己又落2樓.
我地落完3樓落2樓,之後又行返上5樓.,經過d課室系甘比d人望住ro.
最尾佢竟然系5樓,比佢激死左.-_-v 陳慧怡教書真系慢得可怕,今日1堂教得果半頁咋 .__.
中文堂miss tang淨系系到同我地講佢屋企隻倉鼠. 好好笑 x......
(閱讀全文)
| | comments:2010-09-07 09:52 PM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | ... | 91 | »
|