| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 6 日 星期一  |
| 2010-09-06 | 分類: It's mine(: | 點解日日都甘熱咖大佬.-_-v
P.E度高磅重. 高左4cm,不過我冇重到ro..呵呵.
陳慧怡你2堂教得果2頁.想點 -v- ?!
對住miss tang我真系想嗌救命.勁中意玩針對 lol
lunch wif 詩敏.紫盈.ah sam.丫龜.家樂.章章.大佬.大頭b
吾知點解每次同你地食飯我都會笑到吾知點 ;P
葉碧如d英文令到我隻耳仔好吾舒服. 我堅系聽吾慣 -V-
又吾記得帶健康檢查果張紙,黎家駒都話叫我自己交去校務處算.haha
放學即刻落左6A..1入去就有2個人叫我去斟水.
新翼d課室真系又大又舒服 *0*
成班人hea左陣之後就閃人.
同詩敏.紫盈.ah sam出左沙田.
去左探家樂,見到佢個名牌我系到笑 x)
行左陣就返屋企.
我們曾相愛 想到就心酸.
其實大家心裡也有1個答案,只是我們也在逃避.
我不想最後那個決定會令我後悔.
冷靜1下其實不代表甚麼.
但我希望你知道..我依舊是那個林德儀.
| | comments:2010-09-06 08:53 PM [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 9 月 3 日 星期五  |
| 2010-09-03 | 分類: It's mine(: | 我變返正常喇..始終都系朋友好.hehe ;D
1返到上去,哇.. 其實點解你地可以甘靜,我勁吾慣.-_-v
而家上連英文堂都吾想上,葉碧如好似當我地系普通班甘教囉.
miss chow教好好多..1E丫1E :(
本身以為lunch吾會落雨咖啦,點知偏偏系呢個時候最大雨 -v......
(閱讀全文)
| | comments:2010-09-03 09:33 PM [ 訪客留言(26) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 91 | »
|