| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 12 月 13 日 星期一  |
| 2010-12-13 | 分類: 未分類 | 朝早 頭4堂吾駛上 去左沙田大會堂比賽.
1共14隊. 今年多左好多其他區既學校~_~
撞到michelle呢..很久沒見喇baby 最近還好嗎 ?
1如所料.冧莊了 87分.We are the champion..wahoooo !
miss lo : 吾贏我train你地出黎仲咩? 好有霸氣.haha(y)
週會入禮堂之前比司徒捉左出黎鬧.
星期6冇去打波就吹到話要記我缺點 最後就話留我2日堂算 -0-
lunch wif 紫紫.kai怡.doris.馬灝儀.Li姐(:
中文堂變左整壁報 我地要贏丫 ;D !!
放學落操場搵司徒 留堂變餵蚊.sosad
當有人說你 極其襯我 在那1刻先最難過!
| | comments:2010-12-13 10:27 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 12 月 11 日 星期六  |
| 2010-12-11 | 分類: 未分類 | 天氣終於回暖 但聲音沙啞了 :( 2010年最後1個day6 竟然有1個考試 3個小測.omg ! 唉.今朝上到班房先記得音樂要考筆試 ;S 家政終於煮野食..什錦串燒 勁正勁好味(y) lunch wif b jai.紫紫.kai怡.octopus.Wai E.林小婷.Melo.丫瑞.Li姐(: 午息過後 剩下3堂 全是小測 ;S 放學同octopus.林小婷陪kai怡去新港城打簿. 返屋企換衫 ......
(閱讀全文)
| | comments:2010-12-11 01:15 AM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 91 | »
|