| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 9 月 1 日 星期一  |
| 開學lu....((返小學)) |
今日係所有學生ge大日子呀!!!
uM.......
更正番!!應該係所有學生最不幸ge大日子
唉..........
今朝1早落街搭巴士返學
返到去好早
見到Doris同Tina魚
Doris見到我,即刻張開雙手迎接我= =
========中學ge野講到e度先============
返左學之後
同埋敏菁、方方1齊搵齊人返小學
係西灣河地鐵站有彭彭
我地4人行1齊向小學出發
去到之後,
個校工叫我地等佢地放左學先好入去
我X佢呀
要我地等成半個鐘以上
敏菁就去左某某酒家同屋企人食野
我、彭彭同方方就去左耀東圖書館hea
hea左半個鐘度la
就落返去睇下入得未
我地係門口等左1陣
之後見到陳昱昱((P.S::帥帥的Tb))
唔知點解即刻尖叫
跟住俾唔知彭彭定方方打左我1下
痛死我laT^T
我地爭論買4打西餅ge事
最後冇買到
我地上到去see到好多F.1仔
我地入左去306室,,陳老師已經係入面
我地即同陳老師say句生日快樂
跟住係入面玩左好耐
好開心嫁
((仲有好多野,,等我skip左d先))
之後係某time見到Woody
我見到佢,,不過咩feeling都冇
證明我已經放低左佢la
不過佢見到我地好似見鬼咁
佢講左句:[ex s q s me]
我串返佢:[係excuse me,英文都講唔準就唔好學人講la]
佢地話我做咩咁串
我話:[我英文好串得起呀]
開心哂!!!!!
=======================
今日就大概係咁la!!
|
| 刊登時間:2008-09-01 07:24 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 54 | »
|