|
teresatung
|
|
暱稱: Teresa=]]" 性別: 女 國家: 香港
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
      
2007 年 9 月 6 日 星期四 
      
| 支力" |
| 超支力的一天!!!
今朝比對新鞋差d搞到遲到..
57分先番到學校..><"
上到去上hist..藍sir教!
佢d英文真係...冇謂再提!
小息..個個都係到寫maths個d簿..
maths...終於開始教書..超容易既數學.
期待深奧的數..!!
文學...本來都幾悶..听下听下就投入左..
lunch..因為..所以..唉!!
chis..都唔係教書既...
eng compo..好悶啊!!!
隔離都就黎訓著!!!
放學..lib p要執書...救命!!!
n年冇人掂過既書都要執!!!
今日有新lib p training,,,個新黎既miss..
話因為要train..so 要close lib...
以前都唔使既!!!人地training不之幾快!!!
有冇搞錯!!!!!
*滿腦子都想著會考!!加友加油!!!
|
| 刊登時間:2007-09-06 05:46 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
      
2007 年 9 月 5 日 星期三 
      
| 開學3天.. |
| 開學都有3日啦...
最近都好支力..因為好耐都冇試過咁早起身..
1,2,3日走廊都好多人...
個個出哂黎聚舊...
而PREFECT既工作亦開始..
今日係第一日...其實有少少恐怖都好緊張..
LIB P就听日..好憎果個新黎既MISS..
其他都冇咩....
(其實係懶得再打..) |
| 刊登時間:2007-09-05 09:39 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 74 | » |