| 今日係手語班既第二堂...
好正既感覺!
終於學到手語啦!^^
仲有d自創手語tim..
大家都學得好開心!!
坐係florence隔離果個男仔超好笑^^..
走個陣..florence送左份手信比我..
好開心呀!!^^(佢去泰國旅行//)
去到5點..做樂理hw...
接近2個鐘都做唔完..好想死..點解咁難架!!
學琴..其實係學樂理..學到死左啦....
走果陣..miss li送左本薄比我..
入面有句名言..睇左之后..唔知點解覺得好輕鬆..
去搭小巴果陣...幫一個呀叔帶路..咁岩見到許浩然..
佢同成班女仔一齊..唔知點解果刻唔係好想應佢..(有一種莫名其妙既憤怒)
幫完就去搭車...點知就跌左把梳..!!唉..仲執唔番tim..
好唔開心呀!!!! |