| 好耐冇打啦....
而家係電腦室打啊...
最近發生左好多野...
真係好想透啖氣....
就黎考試..我要加油!!><
同馬堅鬥maths....sure win!!
好多好多野..:
-哥哥拍拖...林緊係好係壞...
成件事係點都未知...so番補習攞料.
好耐冇番lu...好懷念...
-camp..都唔知去唔去到..
好想去啊..話哂我地4個都好耐冇一齊玩啦...
唉...希望得啦.....><拜託
-佢好克人憎!!
超級想殺左佢...平時扮到同佢冇野既..心里想殺左佢!
-考試...
仲未進入溫書狀態....,不過我會加油架!!!!
-屋企..
吵左鑊勁既.....一定要維持關係啊!!!><
-學校....
討厭...不知罪名而被斬了!!算!..都冇得算啦.唉..
好多好多野煩...可以冇左學校個件事就好啦,,,
我林會冇咁煩.....
不過我一要加油!!!還可支持下去!!!!!><
|