|
teresatung
|
|
暱稱: Teresa=]]" 性別: 女 國家: 香港
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
      
2007 年 6 月 28 日 星期四 
      
| 絕! |
| 痛苦的一天...
今日係TSA既第二日,,,挺開心的..
但番到屋企就唔開心啦...
死仆街曾禮麟!!!賤人!!!垃圾!!!
自己冇啦啦發老脾!!
上唔到網就搵人出氣!!討厭!!
要我幫佢交學費!有冇搞錯!
又唔係我學野!唔交未唔好番學囉!
好彩天有眼!交唔到!!!死仆街!
搞到我,,,,屌!
好彩趕得切番學!學小4弦!
呀sir請食雪糕!thx!
見到lokman呀!!!!成熟了一點....
佢而家係東京到讀書啊!同佢傾左陣計..
見到小學同學!游綽豪
唔認得我囉..T_T
今日林住打比人..問下D小學人去唔去CAMP..
打比標標,,,好絕啊佢..T_T
*知道嗎,,很期待7月跟8月^^炎熱但舒服
|
| 刊登時間:2007-06-28 08:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
      
2007 年 6 月 26 日 星期二 
      
| 咳咳. |
| 好耐冇打啦....電腦都係未整,,,,
試都考完啦,,,仲未有得好玩,,
好彩媽媽借佢部比我玩,...thx!
考試完后,,,我明白到一樣野...--討厭!!
我開始好討厭佢!!!
口講一樣..做就另外一樣,...
無膽鬼!!!
好令人討厭既神經質!!
好令人討厭既姣人!!!
討厭!!!!明白了!!!討厭他!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
討厭變成憎恨!!!!討厭!!!!
唔講呢d野啦,,,,
講開心野啦......呵
考完試病了!!咳咳..我要快d好番去唱k...!!!!!
不過我覺得好樣野好掂!!--電腦..
電腦真係能醫百病....一玩..喉嚨冇咁痛...
連早餐同午餐都唔使食...呵呵
今日番學坐左2個鐘...開心地潛烏龜..仲要係陳啟勝監堂
呵呵...大膽的一次....
放學買魚魚wif four 云s..winnie..msk..yoko..
行左陣.....累了...
|
| 刊登時間:2007-06-26 06:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 74 | » |