| 派卷真係令人好攰...
冇力lu.....
今日終於派哂啦..玩得杯落!
2點30去學小4弦...
開心啊!今日試彈結他...我要學!!><
同皓元一齊學!係12月表演!加油!
then4點幾...見到真係結他班既人番...比番部結他人..
彈結他好攰啊!細粒真係唔好!
番home wif michael...sor...
因為心情不太好..
今日見到好多野...識左好多野...
*無咁大個頭唔好戴咁大頂帽..
千萬唔好充大頭鬼..
被發現..后果自負..
口講一套做又另一套...千萬不要!
小心!!!!
近日遇到好多小學同學...一齊做搞手搞camp..
挺開心的...
|