| 昨天回到家.肚子開始有點痛
以為是舊患或是餓了.所以不太理會
晚飯吃過後.肚子比之前天痛
到了十一點正.便開始嘔吐
將所有在晚上吃過的飯和菜全吐出來.
其實我好想訓教.但係嘔到訓唔到.
係將SOFA到靛下靛下..
隱隱約約好似見到媽媽幫我清理嘔吐物.
THX!!><
由琴日既11點嘔到今朝6點.
終於停左LU..6點訓到8點..
再嘔..唉..今日都出唔到去玩嫁啦..
HELP!!><
咁難得一日假.居然..
THEN睇醫生..個醫生都認得我啦..
次次都係嘔.又係要打針.咁次打針痛好多呀!
番到HOME.訓左陣食藥.
夜晚先冇咁痛..有力氣打日記! |