teresatung
暱稱: Teresa=]]"
性別: 女
國家: 香港

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

.日誌仔仔.

中秋佳節.人月兩團圓
b.le.ba.la
呵呵
忙忙忙..
支力"


.朋友'S留言.

最近三個月尚無任何留言


2007 年 3 月 13 日  星期二 晴天


upset day

一天開心...一天失落...
原來扮作堅強是沒用的...
痛苦  真的很痛苦...
可否多一次機會  讓我可重頭開始
一切可否成為夢境
再給我一次機會  我一定不會再這樣
讓我痛快地哭一次吧!!

給我happy day可以嗎.....

     對不起,,
        Sor''     原來我在害怕
                         from Tung
                                                         

刊登時間:2007-03-13 06:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 3 月 12 日  星期一 晴天


happy day

今朝以為差點兒會遲到...
好好彩~....
一手拎pe衫..一手拎my baby><(GMR)
慢慢的走回校....
無得上去><
早會個陣..好多奇異目光望住我啊....
上次連副校都望左陣...無奈= =
拎住塊野好好睇咩?!!!!
今日呀sir都問我點解日日都帶,...
你估我想架咩...(其實幾想...)
咁要拎番home做嗎...(其實拎番去映相..)
話哂都係我自己整出黎架喎..(係我既baby><)
緊係映相留念啦...(遲d擺上blog)
番到房...就係再會我第二個baby既時候啦....
我個simple呀!!!個個睇到..都唔信係人手畫..
我都覺自己話得好靚...簡直好似唔係出至於我手筆咁...!!
真係我話嫁!!!遲d擺d相上黎啦!!!!!
放學....同我個simple baby整靚靚.....
幫佢著落個發報膠到...緊住我就攬住佢跳舞><
后尾...都係覺得著上身好睇d....
子瑜著左之後勁搞野呀...
其實我幾樂意畫多幾件...曅竟..大家都係著住我畫既衫喎...^^
若果wed比賽唔到....學期尾個performance day大家都會睇到嫁^^
今日係整drama d野比較開心既一日....
因為....唔講啦~留係心底獨自享受比較開心^^

番home大掃除....間房勁乾淨^^呵呵
今天很高興^^

p.s大家下年一定一定要參加drama club!!!!
每月一劇點少得你呀^^

刊登時間:2007-03-12 09:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]