| 今天都幾開心!!!
朝早冇帶遮!thx MSK遮一遮禾!
睇黎真係要買番把遮..
因為HOME入面既遮差唔多壤哂...
不過遲D先買啦...麻煩極了!!
SO..呢幾日要搭順風遮啦^^
番到去就休息休息啦..
準備PTH小講!!
緊住就唔想打落去啦...
講放學啦!!!
要ON DUTY...4點2走..
見到盧嘉芙啊!!!!
小學同學....好耐冇見啦!!
佢仲認得我....不過唔記得我個名!!!
我初都唔認得係佢.....
或者係..我覺得佢會唔認得我!
SO本來唔想行過去.....不過都有行啊!!
傾左一陣啦!!!我記得我好似4年班定3年班同佢同班...
以前都算幾FD啦~總之就好開心啦!!!!
希望有機會再係聯和墟見!!!!
|