2007 年 4 月 19 日 星期四
今日倒覺得沒有什麼.... 朝早英文author present... 當然要發夢啦.... 去左A房.... 同人調左位...坐左WINDOW個邊... 望住天空發夢.... 我從來就好羨慕有得坐WINDOW位個D人... 悶個陣..就可以望住天空發夢... 林林下...林到琴日小霖同我講既野... 差不多林到喊.. 望著天空..淚總是流不出來.... 咁就2堂... 不過...原來真係好似小霖咁講... 只係我誤會左...根本就沒有問題.. 只是一個小小的舉動..我就想像了一個世紀難題... 真傻....~所有野都是因為主動才不會被滅的! 所以...以后也要努力!!
2007 年 4 月 18 日 星期三
最近好唔開心... 所有野都未如我所想... 關係差了些..又好像好了點... 唉~ 大家.我係唔會因為成績唔好而傷心架!! 從來都覺得再努力就可以了!!>< 加油啊!!!!! 多謝小霖鼓勵!!我要加油啊!!! 最近先發現: 一秒朋友.倒不如一世朋友... 發覺我真的需要一個一世也有談不盡話題的朋友.. 痛...因為現在才發覺,,,遲了點吧..SORRY.. 只有一秒...哪有足夠時間談一世也不完的話題呢.. 所以..對不起..