| 唔想講今日做左d咩...
最近有d唔開心.對FD既距離遠左
期待听日同myee去唱k^^
想講一樣野:
我覺得人應該想清楚先去表白.
若果你可以講出你為什麼喜歡那個人.
你一定不是喜歡對方.
你只是喜歡他的性格.
若果別人同樣擁有那一個人的性格.
那你是不是又會喜歡她呢?
喜歡一個人是不需要理由.
雖然是這樣說.
但你喜歡那個人.是不是就可以盲目呢?
所謂"情人眼里出西施".
情人眼里是不是只有西施呢?
跟她表白過後.她拒絕你.
你就轉身跟別個表白.
那你對她是不是真心呢?
還是你只想拍拖尋開心呢?
若果真心真心的喜歡她.即使被拒絕.
仍會繼續為她努力呢?
*講不要對號入座!!
(偉論完畢,多謝!) |