| 今朝落雨,,唔使集隊^^呵呵
同msk&yoko一齊番...
呵呵..中文既時候...
donald好搞笑啊....唔講係咩事啦..
廢時比人鬧..
其他堂唔想講啦...
今日同florence傾左好多野...笑死左...
心情唔好都比佢搞到好番....thx*
今天wayne病了...小心身子啊!
回補習.hea左個半鐘.發覺暑假工係個到做比較好..
但大個就唔好係個到做..比較浪費時間
還是忍不了.吃了兩杯雪糕.很滿足^^
上小巴,問隔離果個人有冇5蚊散銀?
佢就話:5蚊散銀.唔知有冇喎.你都得得地架喎+V+
真係個電視迷==
發覺一遇到麻煩.就覺得討厭.繼而不再做
這次比較麻煩.但不太想放棄
雖然還有很多,但不太想放棄這
我要努力!!!
麻煩.雖然討厭.但有些還是不想放棄
日記終於換了新skin...
因為比較懶....so開板以黎第一次換skin
顏色不太合我性格....
不過希望紅一紅..可愛一點...
想自己也可以精神一點...
不要再愁眉苦臉,不要再躲在一角哭
|