個成長各就位既計劃入左圍啦~ 不過得我同占占同洪慧智3個男既- -" 4c班得好少人入到......haha..我選左 做書店sale做我既第一志願~希望學到野啦~ 老實講....其實除左經驗...仲有咩學? 而且...而家先中四...就算學左,去到中7都唔記得曬啦... 唔通呢個計劃專比d升級無望既?= =" ================================= 答我...命運....是什麼?
今日走左去剪髮.... 本來前幾日就話剪嫁啦...不過唔多得閒 今日近近地走左去樓下剪...- -" 媽的~剪到咩咩咁...明明叫佢照住個形黎剪... 剪短少少就ok....但係佢形又唔照...又剪到鬼死咁短... 剪左了...冇得番轉頭- -"佢完成悟錯曬我d意思..... 果然,同出面冇得比啦~