百世修來同班讀,
四年同窗緣份足,
分離以後有珍重?
懷念過去會感觸? ======================= 今日冇番到學... 無聊諗出來的... 應該好易解ja 有待改進!!
近排煩到咩咁 但係連我自己都唔知煩乜-.-" 只係知道個腦好似有舊野起到.. 同埋勁煩既感覺...好易發脾氣... 好想搵個人比我打....-.-" 好想大叫....但叫唔出...囧 好多好多既問題...煩惱..... 我呢d可以叫做"旁皇"吧... 再係咁....真係下個跳樓既係我= = 我諗...我呢d應該係平時話唔理..唔理果d野... 但係又擔心...推埋握埋就變成咁.... 講出黎真係會好d既....不過.....難