今日比人留堂...因為冇交到功課~~
不過都好..因為我自己數學都唔係太明..
而呀sir就好好人地教我同d同學..
教左10分鍾到~乜都明曬lu...爽呀.
煩左錦多日既數學終於搞拈啦^^..
之後去左維新打機...同邦邦仲有星星一齊
生生本來話6點可以黎到嫁..點知佢成7點先黎...
搞到我地曬左唔少時間~~................
唉...最後真係慘呀...埋單果陣時...邦邦話自己冇錢..
之後又叫我地幫佢埋先..又賴我話係我叫佢黎既...
之後我咪好心借比佢囉..因為都係20蚊ja...算啦..
不過..一埋完單,出左門口....佢就即刻起條富到拎左張20蚊出黎..
真係囧左...我好想打佢呀!!!!!
|