慘呀慘呀~~ 今日比個衰仔邦邦唱.. 唱我同wing(唔係我地班果個)有野喎@@ 唉成班友狂起到笑...我幾想打佢呀.. 比人老屈既感覺真係唔係太好... 希望件事可以快d完啦...
煩煩煩煩煩..
功課都未做呀∼∼ 仲要抄書.. 中文又要,經濟又要... 今次死得啦.. 又有n錦多默書... 又有測驗... 上堂d野又未明曬... 總之就煩死啦.....