| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 1 日 星期三  |
| 今日去左碌拎~~ |
分類: 普通日記 |
今日9點就起左伸~~
因為要去碌拎~
係屋企坐左一陣昌哥就打電話話10:45,
係美樂等,
之後我遲到=W=''
去到先知志雲最遲...
上到去間野等左一陣就有得玩~~
對於一個幾年冇玩架人呢講落坑係好平常架事...
一開波好差...
頭3次都落坑...
第6二局連續2個全中><
去到第3局頭5次都落坑...(即連續落左10次坑)
之後隔左幾次又落多1次,
夾埋呢講真係60(碌拎)(碌左6個0)
最後果局第3~(但一開頭我落左3次坑)
Nick第1
志雲第2
昌哥第4
John第5
Dennis第6...
我覺得Dennis玩得好辛苦...
佢可能要拎5歲以下d6號波=w=''
昌哥同John好低死,
一開頭唔慣就串串共,
之後比人反敗又唔出聲...
打完去左食KFC
食完就返屋企lu~~
|
2009 年 6 月 28 日 星期日  |
| 今日好悶呀>< |
分類: 普通日記 |
今日成一點半先起伸,
肯定係琴日玩到太顛
之後開電腦,
之後玩左一陣aoc
無聊聊咁搵昌少傾下某d野,
真係好多謝昌哥,
遲d真係要請佢食野...
今日有d唔開心
因為......
唉.... |
2009 年 6 月 27 日 星期六  |
| 今日BBQ呀>< |
分類: 普通日記 |
今日朝早首先去左朱姑娘到,
之後係學校玩左一陣之後搭的士去左華都pizza hut(途中搞左個gag,就係set hut hut)
食左兩三舊pizza之後就去三聖BBQ~~
去到三聖果時落雨,
但係都無失本大爺大雅
去到比John點錯路=w=
之後跳左落去算數(小朋友唔好學,我經過好多訓練先可以跳)
第一樣要做梗係燒d野呢食啦
食完去左沙灘畫沙=w=
陽光,志泓同我幫昌畫左:
'昌Love茄'
笑到死><
之後Tom又畫左:
'I Love 柔
Tom'
笑到我反肚xdd
我畫左:
'What the Hell'
之後玩大膽與大膽
我比人轉中左=w=
最後被逼講:
XXX,你係我ga
其實我好開心架
之後講左就算數,
今次真係諗唔到點玩野=W=
之後燒棉花糖食=w=
燒到咁上吓就整熄個火,
成班人上哂去吹下水,
玩大膽與大膽,
點知又轉中我=w=
比人逼我send sms比Lydia
仲要d野唔係我想ga
但係都好開心,因為我...
張左個電話比左果三個女仔等佢地玩夠本
之後再吹多一陣就番左屋企
沖涼沖到成身沙=w=
~完~
_______________________
想睇白色果d就按'ctrl+a' |
2009 年 6 月 26 日 星期五  |
| 唉...灰爆 |
分類: 普通日記 |
今日派埋d試卷...
仲諗住今日d卷可以令我番生,
點知派左d卷仲衰過琴日..
中文閱讀少炒左
說話又炒
作文好少少但係都唔係幾好...
Maths合格但係都唔係考得好好...
MC錯2題
IS合格,
但都係唔係好好
普通話合格,
又係好差,
之後仲要出去減1分...
好想哭呀
嗚...嗚...嗚...
我ga十名美夢幻滅啦><
放左學之後同呀媽,呀婆同呀姨去飲茶,
去到美樂果時見到車米...
我feel到佢90%係見唔到我xdd
|
2009 年 6 月 25 日 星期四  |
| 今日派試卷啦 |
分類: 普通日記 |
第一科係對中史,
中史pass左,
但係都唔好得去邊...
之後電腦,
合格
(我ga惡夢開始啦...)
體育負碌合格,
但係唔係好開心
音樂炒左
GE又炒左(暫時應該全級炒到最慘...)
Listening 64分,
得一份卷勁小小,
我十名ga美夢得番1% |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|