MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


Ashley's Blog

terryyiu
暱稱: 你又要知!?
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
身心疲累...
我就死啦...
就呢啦...
唔~~
激死啦...
文章分類
全部 (81)
普通日記 (72)
未分類 (9)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 396
今日人氣: 0
累積人氣: 2764
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 8 日  星期一   晴天


2009-06-08 分類: 普通日記

我要做好學生呀><

我要溫書....

___________________

今日係day 1

有history lesson...

最唔鍾意果一科...

hea左佢算數...

之後英文堂...

我係課室走呢走去Mr Hung都冇話我=w=''

中文堂背客至,

最尾果句唔記得左=w='''''

死梗啦!!!

之後mathematics好好玩

計數真係好好玩~~

之後lunch同小雲,Bosco,Tom,基基,NicK買飯食

之後班主任果堂變左maths...

最後一堂係禮堂...

比Sunny哥+Bosco逼死=w='''''''''''''''''''''''''

之後LCM又叫我報告班會d財政狀況...

仲以為佢唔記得...

之後我又同班friend一齊走

點知業哥請食野

之後同Bosco,小雲去買吸油紙...

最後番左屋企...



2009 年 6 月 6 日  星期六   晴天


我要努力讀書 分類: 普通日記

今朝成12點先起伸,

因為我成個星期都係咁做野,

累死...

之後無無聊咁開左電腦,

但係玩玩下突然好想溫書...

之後唯有熄機,溫書...

一溫就溫到7點....

之後食完飯又開番電腦...

我終於少左咳啦,

希望我可以快d好番啦^^

_________________

其實我覺得Mr.Ng同Mr.Hung對我好好,

如果唔係佢地邊會管到我咁嚴,

Mr.Ng,Mr.Hung,

我今次會比心機讀書架啦^^

__________________

希望你明白我的愛,

I love you



2009 年 5 月 24 日  星期日   雨天


唉...好唔開心呀 分類: 普通日記

今日又要N咁早起伸返教會,
返到去先知本來係踏單車(因為我之前冇番),
但係因為落雨冇得玩...
之後又要聽聖經d故事(有d唔係好想lo)
番屋企個時買左d野食。
唉,今日成日都落雨,
搞到心情都好差,
再加上知到左一d唔知好過知ga野,
雖然比我知到左個真相
但係我寧願一世都唔好知...
總知我就覺得我自己好失敗...


________________________________
原來最愛的已經在小學找到了,
現在還坐在我的身旁,
但她根本十分憎恨我...



2009 年 5 月 6 日  星期三   晴天


唉,好灰呀>< 分類: 普通日記
今日返學都係hea下hea下,
DT堂係到玩熱溶膠...
之後GS堂...
派左form test...
d成績唔好提啦
一睇就灰哂...
英文堂比Mr.Hung罰企左成堂...(唔係傻仔昌搞事我都唔洗企...)
累到痴線....
上堂成日比人玩,
我忍夠啦!!![自我意識喚醒(即係顛左...)]

呢排真係好灰,
事事不如意,
又成日比班poor guide屈我,
好Q煩呀!!!
仲要超多野做,
忙死人啦>.<
仲要某d野唔係好順利,
又要被迫放棄...
愈呢愈唔想做人


2009 年 4 月 28 日  星期二   晴天


青松,我番呢啦 分類: 普通日記
好耐冇番過青松lu
聽日畢業禮~~
唔知d小學同學而家點呢?
真係好想知...
_______________
今日食lunch果時流鼻血...
流左勁多血(仲要d血色好恐怖,好鮮色,好假,唔係平時果d)...
志雲佢地仲係咁玩我...
仲叫我快d ko佢,
廢時比人話我流m......
止左血之後成身冇哂力...
個人超軟...
我係有好驚...
好驚有canser...
我唔想死住呀><