| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 8 日 星期一  |
| 2009-06-08 |
分類: 普通日記 |
我要做好學生呀><
我要溫書....
___________________
今日係day 1
有history lesson...
最唔鍾意果一科...
hea左佢算數...
之後英文堂...
我係課室走呢走去Mr Hung都冇話我=w=''
中文堂背客至,
最尾果句唔記得左=w='''''
死梗啦!!!
之後mathematics好好玩
計數真係好好玩~~
之後lunch同小雲,Bosco,Tom,基基,NicK買飯食
之後班主任果堂變左maths...
最後一堂係禮堂...
比Sunny哥+Bosco逼死=w='''''''''''''''''''''''''
之後LCM又叫我報告班會d財政狀況...
仲以為佢唔記得...
之後我又同班friend一齊走
點知業哥請食野
之後同Bosco,小雲去買吸油紙...
最後番左屋企...
|
2009 年 6 月 6 日 星期六  |
| 我要努力讀書 |
分類: 普通日記 |
今朝成12點先起伸,
因為我成個星期都係咁做野,
累死...
之後無無聊咁開左電腦,
但係玩玩下突然好想溫書...
之後唯有熄機,溫書...
一溫就溫到7點....
之後食完飯又開番電腦...
我終於少左咳啦,
希望我可以快d好番啦^^
_________________
其實我覺得Mr.Ng同Mr.Hung對我好好,
如果唔係佢地邊會管到我咁嚴,
Mr.Ng,Mr.Hung,
我今次會比心機讀書架啦^^
__________________
希望你明白我的愛,
I love you |
2009 年 5 月 24 日 星期日  |
| 唉...好唔開心呀 |
分類: 普通日記 |
今日又要N咁早起伸返教會,
返到去先知本來係踏單車(因為我之前冇番),
但係因為落雨冇得玩...
之後又要聽聖經d故事(有d唔係好想lo)
番屋企個時買左d野食。
唉,今日成日都落雨,
搞到心情都好差,
再加上知到左一d唔知好過知ga野,
雖然比我知到左個真相
但係我寧願一世都唔好知...
總知我就覺得我自己好失敗...

________________________________
原來最愛的已經在小學找到了,
現在還坐在我的身旁,
但她根本十分憎恨我...
|
2009 年 5 月 6 日 星期三  |
| 唉,好灰呀>< |
分類: 普通日記 |
今日返學都係hea下hea下,
DT堂係到玩熱溶膠...
之後GS堂...
派左form test...
d成績唔好提啦
一睇就灰哂...
英文堂比Mr.Hung罰企左成堂...(唔係傻仔昌搞事我都唔洗企...)
累到痴線....
上堂成日比人玩,
我忍夠啦!!![自我意識喚醒(即係顛左...)]
呢排真係好灰,
事事不如意,
又成日比班poor guide屈我,
好Q煩呀!!!
仲要超多野做,
忙死人啦>.<
仲要某d野唔係好順利,
又要被迫放棄...
愈呢愈唔想做人 |
2009 年 4 月 28 日 星期二  |
| 青松,我番呢啦 |
分類: 普通日記 |
好耐冇番過青松lu
聽日畢業禮~~
唔知d小學同學而家點呢?
真係好想知...
_______________
今日食lunch果時流鼻血...
流左勁多血(仲要d血色好恐怖,好鮮色,好假,唔係平時果d)...
志雲佢地仲係咁玩我...
仲叫我快d ko佢,
廢時比人話我流m......
止左血之後成身冇哂力...
個人超軟...
我係有好驚...
好驚有canser...
我唔想死住呀>< |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|