| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 11 月 12 日 星期四  |
| 今日Maths堂好正 |
分類: 普通日記 |
今日好悶呀,
朝早番去做reading log,
係好唔願意ga情況中只係做左一1個entry...
好彩冇記名,
只係話我只係寫左1 part,
仲叫我做埋果2 part先...
驚死...
小息做中文,
之後做岩哂,
有免死金牌
電腦好hea
IS好容易,
個quiz幾好但錯左d好唔應該ga野,
差幾個英文字母就可以full marks
lunch薯仔好開心咁同yammy食野,
我志雲,呀狗,Bosco,波基,Tom係出面一路食一路睇好戲~
Maths堂可以教呀邊個邊個,
係本少爺架榮幸,
之後班友仔又係到嘈
冇理到佢地
放學之後呀景俊話我好惡,
話要溫柔d
咁我下次一定溫柔d架啦~
__________________________
67柒介紹首歌又幾正wo,
post出呢先~
http://www.youtube.com/watch?v=2xB4dbdNSXY
|
2009 年 11 月 8 日 星期日  |
| 今日去划艇~ |
分類: 普通日記 |
今日跟教會去左划艇,
朝早去左射箭,
射中紅心但係彈番出呢...
之後果d中左紅心周邊,
d教友都話第一次呢講都算好勁~
(請留意我個頭像~)
之後1點,
夠鐘落水,
一開始玩左新手d獨木舟,
但係都滿足唔到我,
之後玩左水上單車,
再玩番勁d 架獨木舟,
點知去就玩完果時反艇,
成身濕哂...
換完衫番屋企,
番到屋企都成點
________________________________
主題曲又轉左呢首:http://www.youtube.com/watch?v=WkMKMIDEIxI&feature=related
___________________________________
琴日整好部新電腦啦,
再加埋Win 7真係一種享受~ |
2009 年 11 月 6 日 星期五  |
| 好羨慕你地呀 |
分類: 普通日記 |
今日sports day第二日,
除左咩歡樂長跑都坐係到hea,
lunch薯仔開心哂啦,
唔係自己搵,
仲埋入口....
其實我好羨慕你地...
眼見你地一個個變1 pair pair 
我就係到得個睇...
好唔開心
__________________
你唔好唔開心啦,藍社啦啦隊係我心目中都係最好ga!!
___________________
性格週期又呢,
唔該某d弱智仔咪阻我改變 |
2009 年 11 月 5 日 星期四  |
| 今日去耤田 |
分類: 普通日記 |
唉,
今日要去田藝園,
真係唔多想去,
好無聊,
撿下石仔就走,
整到我成條褲都係沙...
番屋企就洗白白lu~
_________________
呢排睇d野好灰....
睇呢我身體好差
總之藍社啦啦隊要加油呀!!!!! |
2009 年 11 月 3 日 星期二  |
| 今日sports day |
分類: 普通日記 |
今日sports day,
本來好地地可以過左佢,
但係跑400m,200m,4x400m都比人快成條街...
需然我係400同200都快人地一條街,
但係相對地人地都快我成條街,
4x400跑到腳都斷,
最尾50米比人過頭,
第三交棒,
我真係好不孝,
最尾先出力....
隻腳比釘鞋𠝹傷,
痛到呢...
_______________
藍社啦啦隊加油~ |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 17 | »
|