li幾日都落雨ar,今日lunch同queenie一齊食飯,
去左m記,之後同佢去買con水,又行下supermarket,
d史迪仔超得意=3=,1點8個字先跑返學校= =
之後上家政堂,電腦堂,比vani搞到笑到肚痛>3<
P.E test 950m 2min lol,點跑 TAT
聼日又番fencing..................................