抱歉了 已經多久沒有打過日誌了
我發覺人與人之間相處真係好難
識得多朋友 未必有個係你真正需要既事侯係你身邊
識得幾個真心朋友 難保你地將來會一直係埋一齊
朋友之間 黎黎去去話題都差唔多 好驚有一日朋友厭倦了 不再有話題了
更多既係你會驚踩到佢到低線 連交個朋友都要小心翼翼
只有屋企人可以包容你既一切
好多野都唔可以同朋友傾
你更加唔會知到邊個朋友表面同你fd 背後恨不得插你幾刀
更加唔會想到曾經既最好朋友
今日竟然係你背後講你唔少壞話
到左今時今日仲邊有完美既友情