前日去左做RELIGION PRO,去step屋k,
食sushi,笑死左,個movie maker 搞左超耐lo,
之後有隻蜜蜂入左黎,冇人敢捉 =,=
7點幾先做完,點知queenie1點幾話比我聼5得
之後傾電話傾到2點幾,冇訓過 TAT