今日返到去抄功課..之後原來仲有1樣要做..
咁我係咁做係咁做,,做到手軟AR...
之後上MATHS,,有比心機聽書,,
我終於明左LA,,唔使係到9坐-v-
之後上普通話,,小測ar,,係到抄大柯.哈
之後上eng,,唔記得左做過d咩..
上電腦..冇野做,,係到上自己日記板..
點知,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,-3-
lunch..同短人,,蝦蝦去了惠康買野食,,
好多野都好想食..
返到去,,食食食食..
上ih..係咁抄抄抄抄抄野..
放左..買筆..同短人1路行1路笑-3-
返到課室,,同短人影影影影,,
係課室渡過了愉快左30分鐘..
之後同彤彤我左市中到換褲..
係到搵果條線..搵左好耐都搵5到喎,,
之後放棄了-v-就去搭車啦\\\//
返到家..聽到家家搵到工喎,,
o左咀,,仲諗住佢搵5到tim>v<
同短人的相-3-
|