今日返到去,,同嫂嫂落左去食包包啵....
早會完左,,返到上去..miss patpat捉左
敏敏出去啵,,,,見到敏敏有點點激動low講到..
then敏敏哭了,,真慘-3-then上PE..打排球,,不錯>w<
上數,,又係到討論果個問題??無奈low..講左成堂..
唉,,咁我就係到周圍望la,,第2堂,,我問人柯借
左mp3,,聽到落堂>.<上eng,,本來我同soso and呀孫係到傾緊計
啵!!冇啦啦呀miss tsetse鬧我地啵,,真慘??
then食lunch,,去m記,,冇提啦..唉??
返到去,,上中文,,好快過左啦..
放左同雞,,嫂周圍遊..then with嫂
返school,,睇彤彤打波,,,then搵埋敏敏
就返家啦,,同敏敏傾到佢落車..
就自己返家,,>3<
p.s.嘰嘰,,嫂嫂我地真係心有靈犀一點通啦>w<