



|
2007 年 2 月 19 日 星期一 2007-02-19 金日真係好鬼火牙!邱xx你好野]] 你同我因住牙! 你知吾知你D脾氣好難頂牙!]] ___你係我老豆?? 你老味就有你份]] XXYZ".. 唉!.." 真係好耐無打日記啦!因為新年有好多野要做.." 但係呢家悶到死呀!]] 岩岩好彩有個人同我玩MSN]] 如果吾係.."呢家火上+火呀!]] THX你牙! 某某人]] 金日可能又係留係屋企到! 悶牙! 有無人可以同我出街打排牙!玩下講下野咁))".. 真係悶屎我啦! 媽的]] 做咩 新年 會有咁鬼多人上大陸?? 大陸真係咁好玩咩??? 上MSN真係好小人呀! 悶屎人啦! |