



|
2007 年 2 月 10 日 星期六 2月10日+2月11日 2月10日]] 金日係星期六牙!.." 呵呵! 排球我同你又見面啦! 但係我做左成日苦工呢.." 媽咪牙]] 你係咪玩我牙! 支力屎我啦!.." 10:00-3:00 做苦工]] 3:00-6:30打女排]] 3:00揾包GAP ,then去左佳場。陳生+宋生教我地開上手]] 但係我已經無咩力.." 上手我一要開到]] 4:00返學校.." 包GAP 吾C服]] 真可惜! .." 6:30返屋企]] 2月11日 金日係女排打比賽]] 但係我無去到因為金日要出尖沙咀]] 8:00 出左門口,1:30去北江。 一間去同人食野]].." 支力屎我啦!.." 吾打啦! 因為要出去了]] 紫GAP |