滑鼠靠過來
MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com
您已經停留了
form name="count">
i'm 浩~-~
thomas199777
暱稱: 浩;D
性別: 男
國家: 香港
地區: 離島區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2011-03-21
2011-01-13
2011-01-08
2010-11-18
2010-11-16
文章分類
全部 (38)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 38
留言總數: 159
今日人氣: 3
累積人氣: 2137
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2011 年 1 月 13 日  星期四   晴天


2011-01-13 分類: 未分類

13/1/2011

今次真係死得人多啦~~~~

全班10個有9個都話IS 同 VA 肥硬!!!

我IS 成半版冇寫到/口\

VA頭4條都吾識=口=!!!!!!

今次真係死得人多;~(

今日....

10點9左右番到HOME=~=

hea~hea~hea~hea~hea~

3點半行左出富東`!

圍住溫浩根行左4個圈=口="

跟住買左杯雪糕,`!

見到miss yip 同 陳副校 @@!!!

佢地仲記得我個名!!(起晒我底!!)

跟住番到逸東...

係逸東狂行狂行狂行...

都吾知咩事-0-

經過屋企樓下3次,,都冇番到去,,

行到接近6點...(足足係逸東膠行行左2粒鐘)

先捨得番屋企=o=!!

---------------------------------分   界   線---------------------------------------

啊啊啊~~~!!!!!!!草錢啊!!

我要買單車\口/

今日我一定要買到單車\口/

夠1千蚊我即去買\口/

加油加油加油!!!!!!!!!!!!

---------------------------------分  界  線-----------------------------------------

考試考試考試,,考試考試考試!!

仲有一個黎拜!!

區嘉浩`! 加油!!

---------------------------------分  界  線--------------------------------------------

陳瑤熹差我4餐飯點計先`!!!!

差左我好耐na!!

------------------------------分  界  線----------------------------------

聽日考電腦 同埋 普通話 =o=||||||||||

死na死na死na~`!!

普通話拼音一定死/口\!!!

區嘉浩`! 加油加油加油!!

---------------------------------分  界  線---------------------------------

1B 既小朋友A_A!!

加油啊`!!

b代表咩啊!!!!!!!!!!!

b = best!!

1b is the best!!!

加油`!!殺死晒其他班XD!!!

----------------------------------分  界  線----------------------------------------

完-v-多謝支持

 






訪客留言 (返回 thomas199777 的日誌)


annmarie1937 於 2011-01-14 10:26 PM 發表:
加油.ovo
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lovebaby1811 於 2011-01-14 07:12 PM 發表:
好親密a0a.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Angela_0530 於 2011-01-14 01:29 PM 發表:
Com;$
通常va系最易炒既一科/_\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係=-=
佢出d題目係你冇諗過會有.
Posted at 2011-01-18 07:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



karen5201129 於 2011-01-14 12:11 PM 發表:
cmcm`
區嘉浩加油-0-`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



thomas199777 於 2011-01-13 10:46 PM 發表:
我要食最貴既!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yoyoleo829 於 2011-01-13 10:13 PM 發表:
其實我5係叫yoyochan
都5知d人點解成日話我係yoyochan...
似咩?!`
@AKH:食...你想食咩?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



thomas199777 於 2011-01-13 10:09 PM 發表:
Re yo chan : 食乜`!
Re 琳-.-你想講咩啊=.=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yoyoleo829 於 2011-01-13 10:02 PM 發表:
明咩?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



zenbichanlam 於 2011-01-13 10:01 PM 發表:
YOYO CHAN:$
明明明:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yoyoleo829 於 2011-01-13 10:01 PM 發表:
聽日去食啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]