今朝6:30起身,洗個靚頭先,
然後成成同李啟都打黎叫我起身,
但係我一早起左身.....唔緊要喇.....
之後係甜心到等齊就行得,去到輕鐵站個時,
勁多人......終於明白到d人朝早返學既辛苦 ,
去到樂湖時,雨落得勁大,好彩饒啟有遮,
但係對我黎講有遮=冇遮 ,好彩自己外套有帽姐,
去到之後見到肥軒同Eric,之後吳柏軒同諾文都黎埋,
柏軒哥染左髮,都幾有型....o I Love .....-.-"唔好誤會呀
入到去考第一份時d長答都幾難下....而且冷氣都幾冷下....
考完第一份出返黎去廁所,下扒夾住份MC問題卷,
但無啦啦跌左落尿兜...o my god ....隔離d人望住我,我就話:「型唔型?」
之後拎返出黎放入垃圾桶,洗洗手就入去考第二份,
出乎意料之外,簡單好多,考完返學校溫書,見到秋燕佢地,
佢地係到傾「隨機」個Blog有人完野,
返到黎睇完好唔順氣 ,打左幾句野,
然後就睇電視了。 晒唷啦啦 |