【豬迪】之獵人日誌
全職獵人
係我一生中最愛
thomsonkwok
暱稱: 豬迪
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
無野打
早...熟...
又返黎了
又係到打了
人生第一次會考第二天
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
我的xanga
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 12 月 3 日  星期一   晴天


又係到打了 開心 分類: 未分類

超耐冇係到打過...
近排冇咩點呀....
返學到都ok....同d老師都叫熟熟地...
而同學方面還可以....
依家日日6:20起身....
今早返去上普通話同英文堂...
普通話miss 同 英文sir 對我都幾好...
所以希望自己都加油...就到聖誕節了
5A有聚會..但2C就...
黎緊都要加油


p.s:離聖誕節還有22天...



2007 年 4 月 23 日  星期一   晴天


人生第一次會考第二天 滿足 分類: 未分類

今朝6:30起身,洗個靚頭先,
然後成成同李啟都打黎叫我起身,
但係我一早起左身.....唔緊要喇.....
之後係甜心到等齊就行得,去到輕鐵站個時,
勁多人......終於明白到d人朝早返學既辛苦,
去到樂湖時,雨落得勁大,好彩饒啟有遮,
但係對我黎講有遮=冇遮,好彩自己外套有帽姐,
去到之後見到肥軒同Eric,之後吳柏軒同諾文都黎埋,
柏軒哥染左髮,都幾有型....o  I  Love.....-.-"唔好誤會呀
入到去考第一份時d長答都幾難下....而且冷氣都幾冷下....
考完第一份出返黎去廁所,下扒夾住份MC問題卷,
但無啦啦跌左落尿兜...o  my  god....隔離d人望住我,我就話:「型唔型?」
之後拎返出黎放入垃圾桶,洗洗手就入去考第二份,
出乎意料之外,簡單好多,考完返學校溫書,見到秋燕佢地,
佢地係到傾「隨機」個Blog有人完野,
返到黎睇完好唔順氣,打左幾句野,
然後就睇電視了。        晒唷啦啦



2007-04-23 分類: 未分類

今朝6:30起身,洗個靚頭先,
然後成成同李啟都打黎叫我起身,
但係我一早起左身.....唔緊要喇.....
之後係甜心到等齊就行得,去到輕鐵站個時,
勁多人......終於明白到d人朝早返學既辛苦,
去到樂湖時,雨落得勁大,好彩饒啟有遮,
但係對我黎講有遮=冇遮,好彩自己外套有帽姐,
去到之後見到肥軒同Eric,之後吳柏軒同諾文都黎埋,
柏軒哥染左髮,都幾有型....o  I  Love.....唔好誤會
入到去考第一份時d長答都幾難下....而且冷氣都幾冷下....
考完第一份出返黎去廁所,下扒夾住份MC問題卷,
但無啦啦跌左落尿兜...o  my  god....隔離d人望住我,我就話:「型唔型?」
之後拎返出黎放入垃圾桶,洗洗手就入去考第二份,
出乎意料之外,簡單好多,考完返學校溫書,見到秋燕佢地,
佢地係到傾「隨機」個Blog有人完野,
返到黎睇完好唔順氣,打左幾句野,
然後就睇電視了。        晒唷啦啦