我^好人既blog

2006 年 1 月 3 日  星期二   晴天


3-1-06 分類: 未分類

今日又要返學啦!我今日要上pe呀

sad,pe要打籃球,我最唔得個d,好采而家有呀田作為我個精神支柱.ya

上堂個陣,我係到諗呀田多d

呀田我而家一聽到你既歌我就好精神啦,希望你有多d歌啦,我support你呀






訪客留言 (返回 thwong 的日誌)


◇stop_ 於 2006-01-04 02:43 PM 發表:
有得同你交換就好啦-.-
我最愛的籃球....
好想打呀~~~~
得閒上我板板
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]