中秋節快樂
甘就到中秋啦..今次都係一個人過..好悶..好想有人陪..但係算啦..
今日去左勁歌..睇到牙田..SHAYNE WARD..SHAYHE WARD真係好正..愛上佢啦XD
今日玩得好開心..簡仔CLOUDY KENNY..仲有好多..太愛你地啦..XD
今日發覺CLOUDY DIN左..見到鄭+WING係甘尖叫..驚過見牙田
之後有好多好笑野..唔講啦..等陣俾佢打死..=]
今日有時好DOWN..唔知點解諗番好多以前既野..好想喊..但係病到已經冇力..連個D力仔都俾埋牙田..
牙田我好想你認得我..好想好想牙..
頭先睇到你個BLOG..唔知可以講乜..其實我好想留CM架..但係費時你唔鐘意.
岩岩同阿楊MSN
佢俾左幾句我好正..
第一句''''如果有得補救既,就好好利用呢段時間去諗辦法補救!''''
第二句''''如果唔得既,唯有接受或等於另一個結局''''
第三句''''總之唔好唔開心''''
第四句''''你記住..依家仲未係結局..可能遲D會好返..果個先會係結局呢''''
但係我想既只係第1,3,4..第2句我真係唔想..
希望你知我講乜啦..
(如果有力既..我諗我可以喊住去打..)但係而家既力已經冇哂啦..攰..但係都會諗我同你既關係.
|