我^好人既blog

2006 年 10 月 1 日  星期日   晴天


唔知係30/9定1/10,,但係都係同你講架. 分類: 未分類

中秋節快樂

甘就到中秋啦..今次都係一個人過..好悶..好想有人陪..但係算啦..
今日去左勁歌..睇到牙田..SHAYNE WARD..SHAYHE WARD真係好正..愛上佢啦XD
今日玩得好開心..簡仔CLOUDY KENNY..仲有好多..太愛你地啦..XD
今日發覺CLOUDY DIN左..見到鄭+WING係甘尖叫..驚過見牙田
之後有好多好笑野..唔講啦..等陣俾佢打死..=]
今日有時好DOWN..唔知點解諗番好多以前既野..好想喊..但係病到已經冇力..連個D力仔都俾埋牙田..
牙田我好想你認得我..好想好想牙..
頭先睇到你個BLOG..唔知可以講乜..其實我好想留CM架..但係費時你唔鐘意.
岩岩同阿楊MSN
佢俾左幾句我好正..
第一句''''如果有得補救既,就好好利用呢段時間去諗辦法補救!''''
第二句''''如果唔得既,唯有接受或等於另一個結局''''
第三句''''總之唔好唔開心''''
第四句''''你記住..依家仲未係結局..可能遲D會好返..果個先會係結局呢''''
但係我想既只係第1,3,4..第2句我真係唔想..
希望你知我講乜啦..
(如果有力既..我諗我可以喊住去打..)但係而家既力已經冇哂啦..攰..但係都會諗我同你既關係.
 






訪客留言 (返回 thwong 的日誌)


KelvinLR 於 2006-11-25 11:28 AM 發表:
對不起對不起
有個叫華少的男孩,全名叫吳添華被綁架,
>>後來死了。請你把這封信發給你的30友
>>10天後,你喜歡的人就會喜歡上你。如果不發,你媽媽就會在50天後,被車撞死!
>>這是愛情連鎖信,15天後,將會有人跟你告白。
>>若沒傳出去,你的愛情將會出現問題
>>著始於1877年,從未失誤過。不發此信,將會一輩子是單身,這封信太毒了,
>>不得不發,原諒我,我也是別人傳給我

你好耐無見ga 小學同學上= =+估下邊個啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



VaNEssA** 於 2006-10-01 03:12 AM 發表:
HAHA~~咁 我就多D上泥做 路人 LA+.+
你都可以隨時做 路人 嫁....
等我開番個比你做 路人 喇=.=[[如果我有時間GE話]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好玩啦.你唔得閒?!下世?!XD 
Posted at 2006-10-01 03:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



VaNEssA** 於 2006-10-01 02:59 AM 發表:
雖然唔知你做咩野.....
不過...作為你個FD,,,我MUST 十 卜 你嫁!!
HEEHEE**[[其實我係路過嫁乍]]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

路人..都幾好牙..有時我真係好想做下 
Posted at 2006-10-01 03:19 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]