我^好人既blog

2006 年 1 月 27 日  星期五   晴天


開+傷心 分類: 未分類

好唔開心呀,岩岩打左d野冇哂..

今日起身打俾肥仔之後打俾珊姐之後去m記食野,then去睇戲....

唔打好攰而且頭先打過一次,唔想再打

但係好唔開心就係d人話側田..

唔開心頭先聽fm唔知點解睇左mv,之後睇左mv係好人我唔好心,then1就係5中2話佢,2我諗佢d歌詞似我

唔打sad中






訪客留言 (返回 thwong 的日誌)


EllaFans36 於 2006-01-27 10:43 AM 發表:
$70冇咗!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

關我乜事,你條友仔?
Posted at 2006-01-28 02:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]