我^好人既blog

2006 年 1 月 28 日  星期六   晴天


28-1-2006 分類: 未分類

今日,同呀媽出左mk,之後去左我表哥個檔野到係花墟,...唔知做乜

之後去左好景買ps2,..好開心then返屋企....冇野做,,10點打俾肥仔 say happy birthday

之後係到狂打機






訪客留言 (返回 thwong 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]