我^好人既blog

2006 年 3 月 27 日  星期一   晴天


今日.. 分類: 未分類
講番尋日先,尋日去左睇牙田one good show,好正呀!俾我預期既好好多,真係正!
今日個頭好痛呀!唔知做乜!算!......好多野唔想打,但係我要再講多一次我唔會鐘意其他人,而家顧住上牙田網都唔得閒做其他野啦
所以你可以話我傻,話我鐘意牙田都得,
.....都唔係啦,post多次歌詞,借牙田既歌等如我
睇下,仲要記住唔該
唔想再打
 若談樣子不會叫好 不算最討好
但我的外在美不夠味道 哪足以自豪

談為人當然好 雙手也好抱 無奈獨有伴侶問前路
沒有想陪同鄰家男孩跳舞 唯獨當我師徒

人人親近我 無人爭奪我 無人關懷是誰 大提賣親和
平凡像我路過 十個似我 情敵實在太多

人人鼓勵我 無人傾慕我
常常激勵別人 盡情熱戀時候遺下我
像毒咒 無人愛我 別嚇我

並無自欺 所有老死只會作知己
願意跟我細數戀愛挫折 抱住我會死

談完情 拖好手 都將我拋棄 從來沒理會我喜與悲
是那麼平凡 仍可以來鬥氣 談情令我心死 由得我死

人人親近我 無人爭奪我 無人關懷是誰 大提賣親和
平凡像我路過 十個似我 你管不到那麼多

天都不愛我 立心孤立我
平凡的人若提及程運變 顯得不配麼
難道我看不到 現況正是結果 OH

由得我 無人爭奪我 無人關懷是誰 大提賣親和
平凡像我路過 十個似我 情敵實在太多

天都不理我 令我想清楚
感情事來自 由弱者所寫的悲歌
事實上為什麼不拍到拖 說穿了我不理 算我
 
係甘,
仲有今日要乜溫習班....同momo一班,得我地兩個係同一班,
一齊坐,唔好諗y
同佢係本簿到寫野,
其間我寫左一句我己經悶到入左田境啦!
 

 






訪客留言 (返回 thwong 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]