今日,,,阿joe同我講 「喂!xxx,你個blog 做咩上唔到ge?」 「下,,你又知我個blog?」 「睇frankie個網呀ma...」 唉..呢d 野 ,,自作自受== 只怪我太sell 自己個blog la but...我蠢佢都唔醒得去邊 佢唔識禁....去唔到我個blog/// 我同左Lyris 講 佢叫我lock 左佢,,,and tell all my fd the password 但係諗下諗下.... 區區一個胡育組..佢入左尼留埋言先算la -------------------------------------------- 今日..鴛鴦佢地... of coz,,苦命鴛鴦不再苦命la 但係現代鴛鴦就.... 今日tammy 去左比賽 我放學時講返鴛鴦今日d 野比佢知la 咁有maths 堂 warm ge 時候la 又有經過我一番勸告小明,佢真係同大明一齊..done sth
不過係eng 堂...佢地ge 感情跌到落谷底(除左鬧交)
but tammy 話發展唔錯,,,但係..其實你見唔到今日oral堂咋
我見到佢地咁,我都傷心...
我諗..你地都好想知咩事...
但係我係唔會講
咪就會穿ga la











