今日..比miss ho 叫左去做說話個d 野 姐係比個topic 你講大堆野 仲記唔記之前 miss pang 每一次有個d presentation 佢都係o益 "Tiffany, you try" or "no.thirteen" (佢成日話抽no.,其實每次都借d椅o益 13號) 呢樣野成班都知.. 好記得miss pang 叫左我出去..同我講個番說話 其實..佢都唔知係咪夾埋尼ha 我ge... TSA Eng Pre 又係我... 唉...聽日又要講... 英文唔洗審個班男仔都叫我呢個"組長"去present la 兩樣野,,,點算,,,希望聽日快d 過la... ps. 今日我好叻女 何彥樟唔知搞乜冇la la又 mit 我同natalie 喎 佢本來諗住mit 我ge... 咁我就望住miss ho la(但係唔似係聽書lo==) 佢伸手過尼想mit 我喎 我冇望過去...但係手就向後fung 一fung.. 阻住佢隻手,,(可以話係打返佢咁la..類似動作) 但係我由頭到尾都冇望過佢喎 係咪好叻女呢...今日我為呢樣野自豪左好耐...(但又比NATALIE 話我傻=W=)











