今日好大雨,,好大雨,,好大雨,,好大雨 放lunch 時..我諗住叫何彥樟同陳震林用一把"姐",又或雨中散步咁la 夠浪漫ar ma 咁我就叫何彥樟比把"姐"我la 咁佢同Louis 就一把,況且要比Maggie ar ma 佢又唔借,,lastly Louis 借左比我la,,that's find 冇野la.. 之後雨好似大左.. Maggie 話有d 慚愧,驚佢地冇"姐"會濕晒 其實個時唔係太大雨姐,跑都跑到返尼la but,,,之後雨愈落愈大 好似紅雨咁喎.. 個時我就同Katie陪Maggie搵佢工人la 咁有勁多人企左係禾輋商場樓梯口避雨 katie 就叫我睇下見唔見佢地喎 咁就去睇下la..點知見到 Tammy 佢地喎 咁就"姐"佢地先la 得2把"姐"(maggie's and Louis's)6個人 濕晒>< 之後..決定出去搵佢地 me, tammy, maggie, katie 一來,,係為左玩la ..we love raining 第2,,係我地玩而"淚"左佢地ar ma **************** 咁我同tammy 係維宛見到佢地 之後入左佢搵佢地la...講左一陣 lastly佢地話唔要,,比我地"姐"喎,,, 算lo 最後雨勢都細返lo><
![]()










