今日10:30出門口 去銀座 珊瑚堡 食西餐早餐 番屋企 我地坐左一陣 出門口 搭269Cwif MUM&DAD
去到九龍城→轉穿梭巴→去到國際展覽中心 我地上左去寵物百貨(E MAX) 好大呀~有隻狗仔好可愛
但係佢玩毛巾整住左條頸 好在佢最後自己整番"
我地買左狗曲奇餅$15+香草骨$8 原本我想做會員但係我未填表 下次先交喇^^"
行完狗狗百貨之後 我地又搭番穿梭巴士番去九龍灣 THEN 行街 食野 買野 咁喇 買蛋糕 呵呵=]睇落幾好味
行行下街 婷婷突然打黎 「你今日生日?我阿媽都係! 咁我祝你生日快樂~^^」
之後行宜家傢俬 行... 再搭地鐵 再搭西鐵 再抬 11號(即行...)
晚上食西餐--牛扒 +薯條 一陣先食蛋糕 明天可能POST 0的相上黎
今日收到好多同學 朋友SEND比我0既SMS 我係唔會刪架 !!! 好多謝你地呀~ ^3^
多謝以下同學 不停SEND野 OR 打電話比我呀~
1. willam (教友)
2. 小學同學--瑋
3. 親友--草草姐姐
4. 我的最好朋友--YOYOPANG
5. 雪雪(佢SEND左兩個祝我生日快樂0既SMS比我 呵呵)
6. HPS
7. 婷婷
8. 靜靜
9. WKY
10.JESSICA CHAN
11.范+
12.小學同學--沈沈
|