第1堂0既日文班... 早起身 6:55起身 搭西鐵去到荃灣 等YOYOPANG 8:15到
搭西鐵去南昌 再等702去到某一個站落車
上樓學日文 要簽到 佢送左少少教課書0既野比我 之後我同yoyopang上2樓D室 ←2D?
呵呵 又會咁岩0既 好多女仔學 男仔我就冇留意 不過應該少過女仔... 有位老師入黎話要簽到ANGIN 我TICK但係唔知岩唔岩
但係我同YOYOPANG坐係老師桌前面 我地後面果兩個女仔 好煩 成日係到笑笑笑... ><" 係咪上堂架???
CHIN SAG 老師講好多野比我地聽呀 哈哈=]" 又講日本0既英文點 要畫圖 日本國花係咩 教我地讀 仲有就係一齊寫字
YOYOPANG寫字好快... 佢用原子筆 我用鉛筆 YOYOPANG個位好凍
諗番起 YOYOPANG岩岩開始上堂 佢就打...-0- 之後同我講佢想去TOILE 結果我地落堂先去
日文班?9:15-10:45 冇休息時間
放學喇!!!
我地去左TOILE 就出門口... 上2樓 落1樓 再落地下 上完唔知點解好開心 YOYOPANG約左朋友去MK 我同佢行同一條路
佢陪我買野食..麥記 我就去7-11買水 佢走先 我係7-11買野飲 好嬲呀!!! 0的水放錯哂位 搞到我都唔知幾多錢 結果買左支$5ge水
搭巴士番屋企... " 之後食左少少野 就要去舅父屋企 今日要帶毛毛 啤啤 卡卡 去洗白白 搞到成5:45左右掛
我地先番舅父屋企
然後再番自己屋企 忌廉忌廉 好掛住你呀!
今日上日文班感覺唔錯!!!!
倒數2日
|