| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2005 年 7 月 13 日 星期三  |
| 派成績表喇.... |
分類: 未分類 |
今日係派成績表ge日子
我琴晚緊張到訓唔著呀
我驚我自己會留班呀
今朝好早就起左身等番學
因為我唔記得左約左阿魚8:25o係紅橋等佢
搞到佢白等
sorry呀~~我知你唔會嬲我架可
我番到去....
因為時間尚早,冇乜女仔番左黎
我就去左睇d borad
我地班頭3名....
1) 蔡菜子 (一早估到...=口=")
2) 丁丁 (佢好勁呀...果然係女中豪傑..)
3) 黃其其 (好彩佢身處美國姐,如果唔係佢實曬命架...)
到左夜晚.....(路人:乜跳得咁快呀...)
同雞邦叔叔傾icq
佢正一係人身攻擊怪物黎架
唔同佢玩呀!!!
|
2005 年 7 月 12 日 星期二  |
| 游敏嘉的花名 |
分類: 未分類 |
嘩...嘩...嘩...
鴨兒今日幫左游敏嘉改左兩個花名呀
有:
琵琶5號
(因為佢個琵琶套度,有個寫住"琵琶5號"ge牌)
賴屎兒童
(因為佢有一個動作,勁似一個賴左臭臭ge小朋友叫媽媽幫佢xx咁...) |
| 笑死左... |
分類: 未分類 |
今日本來係唔駛番學架....
o個個吳sir囉
(p.s.即是琵琶阿sir)
今日仲要對住佢3個鐘呀!!!
(沉溺中...)
今日一早就起左身
睇電視同玩icq
之後,
杜杜姨add我
叫我打俾佢
傾左一陣佢家姐番黎
佢家姐好可愛呀

到左10:45a.m
我先出門口
我去到紅橋...
發覺好晏喇
我驚遲到
所以我抱住個琵琶就駛出我ge絕招
"奪命狂奔"
(傻笑中......)
因為我地同阿sir有協議
話遲到ge
每分鐘罰10蚊
因為阿sir經常性遲到
好彩番到去岩岩好姐
佢地話阿sir未番
咁我地就開始計時喇
我地今日唔知做咩咁乖女
好自發咁去覆琴
我就講喇:我地做咩咁乖練琴ge?!
之後我地冷笑左一陣
過左30分鐘
我同游敏嘉見阿sir仲未到
就落左校務處搵黃小姐
黃小姐話佢到左
之後我地即刻跑番上去
阿sir見到我地
問我地做咩遲到
明明係佢遲到,就賴我地
咩阿sir黎架,唔認數ge
too bad
本來我地每人有幾百蚊收番架嘛
家下見財化水喇
因為今日放榜
而吳sir又係梁省德6年級ge班主任
佢話要睇下d人叩門ge情況
佢落左去半個鐘
我地d女仔就勁o隻度講鬼故
跟住游敏嘉話聽到怪
(以表情表達俾我知)
我地眼神交通左一秒左右
佢就尖叫
佢嚇親李佩喬
跟住李佩喬就拍我背脊
嚇親我

佢就坐左o係嚴紫瑤度
之後我就尖叫
嚇親胡倩彤
佢就尖叫
我地就做左個"連鎖效應"喇
(p.s.這一連串ge動作只係發生於幾秒內)
我地嗌完之後就o係度狂笑
之後就繼續講鬼故喇
我地又聽到怪聱
又再尖叫起黎喇
(隔離課室及路人:o個班琵琶係咪痴線架...係又嗌,唔係又嗌)
我地又聽到喇
我地又尖叫喇
(隔離課室及路人:救命呀!!!好恐怖呀佢地)
之後阿sir入黎
因為我地被嚇
而又左尖叫起黎
之後點?!
我地當然俾阿sir鬧啦
我地就繼續上堂喇
放左之後
我地就上左去食壽司
我俾四左琵琶活埋左呀....
可憐的小鴨兒
我地隔離o個張枱有人食煙
吹哂過黎
臭死我地喇...
救命呀 |
2005 年 7 月 10 日 星期日  |
| 嘩....嘩....嘩.... |
分類: 未分類 |
今朝....
俾阿媽嘈醒左
佢問我陪唔陪佢出去食早餐
我以身體語言示意唔去
(p.s.因為我訓緊覺...唔多想答佢)
我睇下個鬧鐘
見9:30就起身
但落左場就見到個鐘...
作死你呀
得o個9:00叫我起身食早餐
托麼?!
搞到我"攤"o係梳化度睇電視
到阿媽番黎
睇緊家燕媽媽
叫人家落去買野食..
食飽飽
話同媽媽出街
今日破天方咁著裙出街
係咪諗唔到我會著裙出街呢
我自己都諗唔到呀
阿媽叫埋佢個好妹妹(即我阿姨)去食野
之後就同妹妹(即我表妹)去買鞋
原價105,俾我阿姨唔知做過d咩就80有貨
勁哩
之後凡地兩家人就各散東西
我地行多一陣就回家喇
因為mum同dad今晚出旺角
我就自己一丁友吃飯
落街買飯食...
竟然....
有"豔遇"
好無奈囉
番到去睇碟
睇尼蒙利斯連環不幸事件
勁好睇呀
之後就岩岩趕到睇電視
今晚有小方呀
睇佢好勁呀...
好開心呀!!!
一日咁就過左喇 |
2005 年 7 月 3 日 星期日  |
| 真係病左.. |
分類: 未分類 |
琴日話發燒
琴晚就真係發燒喇
我訓o個陣
我係訓o係床頭架
但係我醒左o個陣
我發現自己o係床尾...
幾反訓呀
我成晚都訓得唔好
"com"被又熱
唔"com"被又凍
最憎就係發燒呀
搞到我今日成11點9先起身
之後就同daddy出左黃大仙飲茶
出到去d空氣好唔,
搞到我仲唔舒服添
幾經辛苦
終於番到屋企喇
我都唔知聽日番唔番到學 |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|